Followers

Wednesday, 30 November 2011

Cuti Sem Aku BerKeje...


hak3...dulu habis je spm aq mntak keje kat kfc...dapat ...tapi waktu tu kfc lame...senang la cikit keje kot...mengulat pun senang jugak.. :'P...hak3...tapi lepas aq mintak cuti sambung belajar...kfc tu dah upgrade dah....jadi kfc baru...biler je aq cuti sem aq nak g mntak balik keje fuhh x terkate aq perbezaan kfc lame ngan yg baru...jauh panggang dari api.....tapi sayang nye aq cuti sem sekejab je..jadi aq keje sebulan je...hmm cedih.:'(....agak2..cukup ke duit nak beli camera???
hak3...ape pun aq kene keje kuat untuk capai impian aq....

camera dslr 550d

No comments:

Post a Comment